domingo, 10 de enero de 2010

Mitja Marató de Sitges

Primera mitja marató de l'any, la mitja de Sitges.

El 10 de Gener començem l'any a tope. Aquesta vegada amb companyia del Nic, ens cordàvem les bambes i a córrer!!!

21km de recorregut molt macos passant pel poble (3 voltes) i malgrat el dia era molt fred, el sol va ajudar a compensar la temperatura.

Al final, tant el Nic com jo vam quedar molt contents.
El Nic amb un temps de 1h47min16seg
I jo amb un temps de 1h38min55seg.
Lluís, el año que viene no te la puedes perder!!!
Pròxim objectiu a Granollers on espero seguir baixant temps, i aquesta vegada a veure si el Lluís em pot seguir.. ;-)

1 comentario:

  1. Bien Javi! Acercándote a la barrera psicológica de la 1h30min! A bajar de 1h35min en Granollers seguro! estructura un poco el entreno con algunas series 3x2000 y 2x3000 una vez a la semana y verás la mejora!

    Yo este domingo me enfrento en getafe a una media maratón de nuevo no habiendo hecho ninguna desde Septiembre 2009... A ver qué pasa! Tocará sufrir pero estará bien ver cuánto peor estoy... en 10k todavía aguanté el tipo yendo sólo 15seg más lento en los 10000, pero creo que en media la mayor distancia me pasará factura...

    ResponderEliminar