domingo, 4 de julio de 2010

Triatló Sprint Puigcerdà

El cap de setmana passat vam fer una nova triatló a Puigcerdà. Aquesta vegada era distància sprint (750m nedant, 20km en bici i 5km corrent). L'objectiu, a més de disfrutar i veure qui guanyava entre el Lluís i jo, era acabar de preparar el gran repte de la temporada, la Half de Les Angles.

Així, esperàvem trobar un dia agradable i amb bona temperatura, però només tirar-nos al llac, va començar a diluviar!!! El tram de natació era donar dues voltes. Molta gent per poc espai, però malgrat això, tant el Lluís com jo ens vam saber refugiar dels cops.

La primera transició va ser ràpida, i vam agafar la bici amb molta prudència. Seguia plovent molt, i evidentment qualsevol baixada era un perill. El Lluís va sortir davant meu, i malgrat jo pensava que l'atraparia no vaig poder fer-ho en tot el circuit. El recorregut ens portava fins l'inici de la Collada de Tosses, i cap a munt durant 4km. La baixada va ser dura, ja que en comptes de ploure va començar a caure pedra!! Buff!!
Finalment tornàvem a arribar al poble de Puigcerdà, amb un últim km de pujada fins a boxes bastant dur.

Entràvem ja al tram de córrer i tenia al Lluís a uns 100m davant. No volia que se m'escapés i vaig apretar per atrapar-lo amb l'intenció d'anar plegats, però les sensacions van ser molt bones i quan l'havia atrapat vaig seguir a tope.

Finalment, arribàvem a meta amb una diferència molt curta, i contents per haver sumat una triatló més.

El Fer, company de l'equip de triatló segueix a un altra nivell, i a dia d'avui no l'engaxem, però que no es despisti perquè com ens hi posem... jeje...

Els temps:
I ara, a una setmana vista de la Half de Les Angles a esperar impacients per veure de què som capaços. Amb moltes ganes e il.lusió encarem aquests últims dies.

2 comentarios:

  1. Javi, lluís, veo que seguís a tope y sin bajar la guardia! Estais imparables!

    Mucha suerte en el half, y ya os estáis apuntando a un IM que os aseguro que os encantará!
    J

    ResponderEliminar
  2. Gracias Javi por los ánimos!!! A ver que tal va, pero los dos convencidos que nos va a encantar!! ... y lo del IM... puede ser el siguiente paso... ya te contaremos!!
    Un abrazo!!
    Javi

    ResponderEliminar