domingo, 30 de enero de 2011

Mitja Marató de Barcelona 2011



El passat diumenge 30 de Gener participava a la Mitja Marató de Barcelona. La veritat és que tenia l’objectiu clar; arribar al 1h24. Un temps bastant atrevit ja que durant les últimes setmanes no havia entrenat lo que hagués volgut, i això em feia dubtar de si seria capaç. Les sensacions a l’inic de començar la carrera no eren gaire bones, i anava una mica a l’expectativa de saber que passaria.



Així, a les 8h començava la cursa en el mateix Arc de Triomf. Récrod de participació amb 8.000 corredors. Els primers 10km els vaig passar en 39m10seg, i confirmant les sensacions gens bones que ja tenia. Malgrat el temps era bo per arribar en el temps marcat, em notava cansat i amb molts dubtes de saber si podria mantenir o millorar, encara que fos una mica, el ritme.

Però a partir d’aquí, no sé que vaig fer ni que va canviar, però vaig aconseguir agafar un ritme constant de 3m57s/km durant els següents 5-6km. Això em va animar moltissim i em va motivar per intentar exprimir-me al màxim els últims km. En el km17 vaig fer càlculs i veia que podia arribar al final entorn 1h23 – 1h24, però estava clar que no podia baixar ritme. Els últims 2km se’m van fer bastant llargs, anava molt cansat i molt pujat de pulsacions. Vaig enganxar-me a un altre corredor que m’avançava, i lo únic que pensava era no perdre els seus peus de vista. Això em va ajudar a arribar als últims 500m on ja pràcticament se sentia el so de l’arribada. Entrant per l’Arc de Triomf, últim sprint i finalment acabava amb un temps impensable, 1h23m10s!!! Gran récord!!! i contentíssim perquè n’hi m’ho creia. Sense haver entrenat en excés havia conseguit un temps boníssim per mi.

Tot això, m’ha pujat molt la moral per poder arribar a la Marató de Barcelona i veure si sóc capaç de baixar de les 3h. Però també m’ha fet tocar de peus a terra, i entendre que he d’acabar de fer una bona preparació aquest mes que queda! En fi, que vaig en bon camí!

No hay comentarios:

Publicar un comentario