domingo, 5 de diciembre de 2010

Mitja Marató de Mataró 2010


Amb una mica de retard penjo la crónica de la mitja marató de Mataró.

El passat diumenge 5 de Decembre de 2010, anava a una de les curses que m’agrada repetir cada any, la mitja de Mataró. No només perquè hi ha un gran ambientillo, sino perquè la bossa de regals que t’emportes després és brutal!!



Així, la cursa començava a les 10h i aquesta vegada la feia acompanyat d’un company del club de La Salle, el Ferran. Jo volia baixar de 1h30, així que volia començar amb ritme i veure fins on arribava. El Ferran va començar amb un ritme molt fort de 3,40/km, i com no volia quedar-me enrera vaig intentar seguir-lo. Els primers 5km més o menys anàvem a un ritme mantingut, però després vam reduir una mica. Tot i així els 10km els feiem amb 38min 40seg, molt bona marca per ser una mitja.

La segona part de la carrera se’m va fer eterna. No volia reduir el ritme però hi havia moments que no podia. Estava per sobre els meus limits. De totes formes, al final vaig aconseguir el meu récord en mitjes, 1h25m10s. Un gran temps per lo poc que estava entrenat, i em mentalitat positiva per les següents mitjes anara per una millor marca.

Javi

No hay comentarios:

Publicar un comentario