sábado, 21 de agosto de 2010

3r Cross Popular Vila de Llívia + Estiu 2010

Aprofitant les vacances d'estiu i els dies que hem estat amb la Txell a Llívia, el 21 d'Agost vaig participar en el 3er Cross popular de la Vila de Llívia - una cursa de 7,85km pels camins on normalment jo acostumo a entrenar-me i que em feia especial il·lusió participar-hi.

Així cap a les 12h del matí es donava la sortida a aquesta prova amb aproximadament 100 persones, un ambient molt familiar i molta calor....

El circuit, amb els primers 2km amb tendència a pujar i després, agafant el camí de Llívia cap a Onzes, amb certa tendència a la baixa i amb una mica de tot - pedra, fang, sorra, trams de riu, gespa, etc... un circuit molt maco!

Finalment i tenint en compte la meva innactivitat de les últimes setmanes, molt content d'haver-hi participat i d'acabar el recorregut en un temps de 36:10min - a 4:36 la mitja/km

http://www.llivia.org/area-esports/2010/cross-popular/fitxers/2010/activitats-esportives/cross/gtots

L'any vinent repetirem!
I a l'acabar.... la recompensa d'un bon bany amb la "family"... això no para de crèixer!! - 7 mesos...

_________________________________________________________

I encara millor les sortides amb la Argon18 que he pogut fer aquests dies de vacances. Des de repetir el circuit de bici del Half de Les Angles fins anar descobrint noves carreteres i nous ports de montanya que fan d'aquesta part dels pirineus un lloc idílic per poder entrenar...

M'han encantat les carreteres, els cols, els paisatges i les vistes. Espero poder seguir gaudint de tot aquest entorn amb la bici de carretera i estic segur que amb el Javi ens esperen grans sortides junts...

Deixo un recull de fotos d'aquests últims dies....


No hay comentarios:

Publicar un comentario